Thursday, 10 May 2012

SEGMEN NASZ : SAYA SAHUT CABARAN ANDA!


سلام . . . Saudara2ku . . .
Sekali lagi  sy join segmen Nasz
Macam mana?? Cuma buat satu entry yang bertajuk SEGMEN NASZ : SAYA SAHUT CABARAN ANDA! dan copy image header Nasz tu.  Dan, macam biasa, kita copy link entry kat ruang komen Nasz.
Jom ramai2 saudara2 ku. . . .
Dan . . .  yang penting sekali, segmen Nasz ni agak unik :) :
  • Kita kena "MENCABAR" dan "DICABAR". Kita  lawat blog yang join segmen ni dan "CABAR" dia dengan menulis: "SAYA KE SINI UNTUK MENCABAR ANDA"
  • Lepas tu, orang yang telah dicabar akan membalas di ruang komen si pencabar dengan menulis : "SAYA TERIMA CABARAN ANDA"
  • Kita buat 1 Bloglist untuk blogger yang terima cabaran kita dan yang terima cabaran kita ja.
Siap!! :) Kita kekalkan bloglist tu sehingga akhir Bulan Mei 2012. ^_^

* Tarik tutupnya : 11hb Mei 2012 jam 11.00 malam

2 comments:

  1. saya ke sini untuk mencabar anda :P

    takut tak takut tak??

    http://alyajane.blogspot.com/2012/05/segmen-nasz-saya-sahut-cabaran-anda.html

    visit mine hehe. kalau sudi join my first GA sekali ye hehe

    ReplyDelete
  2. Nani nak cabar awak...

    Kalau berani..sahut la cabaran Nani...
    Nani akan masukkan awak dalam bloglist "berani di cabar" di blog Nani...
    haha xD

    http://n-mcd.blogspot.com/2012/05/segmen-nasz-saya-sahut-cabaran-anda.html

    ReplyDelete

Kalau suka cakap suka, kalau tidak suka cakap tidak suka, boleh diri ini perbaiki.. hihihi :) Terima kasih